Novel Dance In The Rain

" Kenapa mujahadah itu pahit?
Kerana syurga itu manis.
Ceritanya bermula begini...
Ini kisah seorang gadis yang mahu mengenal Tuhan. Ibarat diari, dia mencoret tentang percintaan, persahabatan, perubahan diri dan segala macam rasa yang dia lalui.
Ada suka dan duka. Ada masam dan manis. Ada masam dan tawar. Ehhh...macam-macam ada.
Bercampur perasaannya. Selayaknya menari di dalam hujan. Dance in the rain
Dia ingin sekali berkongsi hakikat perjalanan seorang hamba, sebelum kembali bertemu-Nya.  "
Aku dah baca novel ni and sangat best .Aku tertarik nak beli sebab cover dia cantik sangat pastu menarik perhatian aku pulak . Then , bila aku check novel ni , ternyata sangat bagus dan best . Untuk korang yang sedang istiqomah or otw , boleh lah beli novel ni . Aku beli kat Popular Bookstore . Semoga Kita semua dapat menjadi mujahidah yang sebenar di samping dapat beristiqomah bersama sama . Semoga Allah memberkati .

Comments

Popular posts from this blog

Top 4 Bundle in Alor Setar, Kedah

NOVELAH - APLIKASI YANG MENGUNTUNGKAN (DUIT)

Biodata Asyalliee a.k.a Syasya Solero